donderdag 31 maart 2016

uitsluiten

Even weer een update op verzoek van Ger:

Nog steeds zijn niet alle uitslagen van kweekjes e.d. bekend. En eigenlijk is het raadsel het volgende:

Hoe kan iemand, nadat hij zo opgeknapt was door alle vocht en medicatie via infuus, zo snel weer in elkaar klappen?
De artsen weten het niet, kunnen het niet vinden en zijn nu gewoon bezig om alles uit te sluiten.

Ger krijgt vandaag bijv. een darmonderzoek en dan wordt er gelijk maar even een biopsie gedaan om te kijken of het geen Graft vs host reactie is.
Het kan nog steeds alle kanten opgaan. Gelukkig heeft Gerbrand (dankzij slaapmedicatie) uiteindelijk wel een paar uur geslapen. En dan kon hij vanochtend direct merken; Door het vochtinfuus en de slaap voelde hij zich een stuk beter.
Hij heeft vanochtend in ieder geval weer Brinta kunnen eten en het ging ook goed.

Maar goed, we kunnen ervanuit gaan dat hij in ieder geval tot na het weekend in het UMCG zal blijven.
Zelf ga ik waarschijnlijk zondagochtend met de kinderen die kant op (dus gelijk om 11 uur), maar verder vindt Ger het vast gezellig als er iemand komt buurten.
Dus wil je op bezoek? App dan maar even met Ger (of mij), dan komt dat vast in orde :)

Verder ga ik vandaag even back to basic; lekker muziekje aan en schilderen (blijft toch mijn favoriete hobby). Vanmiddag mijn kinderen uit school halen en alleen aandacht voor hun. Af en toe contact met Groningen. Verder niks, helemaal niks.....zalig!

Bottom-line: nog steeds niets anders dan afwachten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten