maandag 9 november 2015

Tellen? Neu laat maar.

Vanochtend de eerste poging om te kijken of de stamcellen geoogst konden worden. Aangezien Ger er van uit was gegaan dat ik moest werken,  had hij al hulp ingeschakeld voor vervoer en gezelschap.....Lekker voor mij, want zo kon ik relaxed de kinderen naar school brengen en een dagje freubelen/uitrusten, want ik was zowaar wel vrij vandaag.
Ik ben net lekker crea aan de gang als een app gestuurd wordt: "ben al weer op de terugweg".

Oke...want??? Bij thuiskomst krijg ik een update waarom ze al zo snel terug zijn: Er bleken te weinig witte bloedcellen (of lichaampjes...daar zijn we niet over uit) aanwezig te zijn. Dit moet tenminste 1 % zijn en dit was 0,7. De stamceltelling is daarom nog niet gedaan,  want met een dergelijke waarde weet je dat het niet genoeg zal zijn voor de afarese.

Oke, helder. Morgen nieuwe poging.

Daarna zijn we nog ff gaan geocachen/uitwaaien en had ik de mogelijkheid om weer eens een boompje in te klimmen. En dan hang ik bij de cache.......lelijk rotding! Ik had niet genoeg kracht om dat ding open te maken. (Iemand anders gelukkig wel)

Na deze nog een paar andere gezocht om vervolgens thuis ff bij te komen....ff lekker languit op de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten