donderdag 20 augustus 2015

Weekend

Pfff.....Deze week is school weer begonnen en werk ik inmiddels zelf al weer 4 ochtenden.....Best intensief en vermoeiend,  maar weekend? Neu dat hebben we nog niet. Morgenochtend Angeline en Dylan naar school brengen en wij vlug door naar Groningen.....strakke planning aldaar! 9:10 echo, 10:00 APD infuus, 11:45 gesprek arts. Vervolgens waarschijnlijk nog naar de apotheek voor de volgende chemopillenronde. Om daarna weer naar Assen te vliegen/rijden om op tijd bij school te zijn....pfff. Gaat vast lukken,  maar ik denk dat ik daarna "munt" ben.

Gelukkig gaat het met Gerbrand weer de goede kant op en is hij in staat om weer wat te ondernemen; gisteren al aan het vissen geweest en vandaag een paar caches opgezocht.

De kids? Angeline geeft toe dat ze af en toe best vermoeid is en wil lekker thuis zijn, terwijl Dylan elke dag start met het zoeken van een speelafspraak voor de middag of zelfs de volgende dag. ...lol.

Ik hoop wel op een relaxed weekend in ieder geval. *gaap*

3 opmerkingen:

  1. Ik zal je in ieder geval niet lastig vallen. Moet werken.......groetjes,Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij wensen jullie een fijn en relaxed weekend toe voor zover het mogelijk is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groetjes vanuit Purmerend, Ruud en Marrie
      (sorry staat op anoniem en krijg het niet als profiel)

      Verwijderen