donderdag 13 augustus 2015

Just listen


Een inspirerend filmpje dat zeker. Wat ik er voor mezelf uit haal? We moeten onze dromen NU waarmaken, want het IS mogelijk!
Leef jouw leven, stap in jouw grootsheid....

Zoals ik een aantal blogs terug vertelde...elke ochtend word ik wakker en zie op de deur van mijn kledingkast staan :"wish it, dream it, do it"....

En nu lig ik op bed met de gordijnen open in de hoop dat de lucht helder wordt en de "vallende sterren" zichtbaar zullen zijn....

De wensen en dromen zijn er...nu nog het doen. Ga ik voor het schrijven en publiceren van een boek, ga ik voor mijn schilderingen en een expositie of ga ik voor de muziek en een opname ( mogelijk met Gerbrand?) ? Kort gezegd, waar ligt mijn grootsheid...maak ik gebruik van mijn pen, mijn penselen of mijn stem? 
Uit de honderdeneenduizend dingen die ik leuk vind, zijn dat wel steeds de terugkerende wensen. Tja.....dan moet ik 
er toch wat mee gaan doen....nooit het lef gehad. Ik las een tijdje terug een opdracht in een boek: Vul zelf in... " Als ik niet zo bang was, dan zou ik........."
Nou die drie dingen dus!

Maar goed, dit is dan ook zomaar weer iets wat me nu door mijn gedachten gaat, terwijl ik naar die donkere hemel staar....

Oh ja....op medisch vlak is er nog weinig nieuws te melden. Afspraak met kaakchirurg is gemaakt,  we zijn nog bezig met de aanvraag voor de verzekering,  maar ook dat komt dik in orde. Daarnaast mocht Ger vanmiddag nog ff op bezoek bij de bedrijfsarts. De beste man was lichtelijk verbaasd om Gerbrand te zien....ze hadden toch afgesproken met elkaar te bellen? Nou ja, ach zo weet hij ook hoe meneer Kleinheerenbrink er uit ziet :) Na een kort gesprekje over de huidige chemotherapie e.d. was hij weer op de hoogte. Afgesproken dat de arts over zo'n 2, 5 maand telefonisch contact op zal nemen. Prima uitkomst voor nu.
Zo heeft Ger ook die stress niet...Je kunt er namelijk geen peil op trekken hoe hij zich voelt.

Inmiddels is ons wel duidelijk;  1 activiteit(je) per dag. Het weekend staat dus eigenlijk al vast; Vrijdag naar het ziekenhuis verder niks...want zaterdag familiedag en dan zondag bijkomen met hooguit een kleine wandeling. Een kleine wereld,  waarin we per dag kijken wat haalbaar is en wel gewoon plannen maken. 

Komende vrijdag dus een gesprek met een nieuwe hematoloog,  want onze "eigen" is er even een tijdje uit...die gaat van haar zwangerschapsverlof genieten. 
Wij hebben inmiddels weer een leuk lijstje met vragen klaarliggen wat betreft medicatie,  uitslag en bijwerkingen. 
Leuk joh, zo'n nieuwe kuur met totaal andere chemische samenstelling zeg maar. 

Goed....inmiddels nog geen vallende rommel in de lucht gespot,  maar wel een irritante mug die steeds komt buurten. Ik ga ff op jacht...

Veel plezier voor degene die vannacht wel iets spotten. ...wens als een malle!
Ga dan heerlijk dromen en...doe het!
Laat je ideeën niet op het kerkhof belanden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten