zondag 30 augustus 2015

Morgen

Veel viel er niet te vertellen afgelopen week en zelfs nu weet ik even niet wat ik zou willen vertellen.
Gisteren hebben we in ieder geval genoten van een dagje Dolfinarium, waar we een aantal leuke shows hebben bekeken. Toch wel even slikken (in gedachten) toen we de grote koepel binnen liepen....immers was de laatste keer dat we hier waren de keer met Gerbrands moeder. Zij had toen ook de diagnose kanker gehad en was terminaal....en om dan mijn eigen mannetje voor me te zien zitten in een rolstoel....
En dan zeg ik tegen mezelf: "Niet te lang bij stilstaan Jo! Vandaag is vandaag, het gaat goed. Dus geniet".

oh en morgen. Morgen heb ik vast wel iets meer te vertellen. Zeker rondom Gerbrands ziekenhuisperikelen, want er staat weer een bezoekje op de planning;
Nu aan de kaakchirurg voor het trekken van de laatste 6..... en dan ongeveer 2 weken aangepast eten.
Soepje, vla of weet ik veel wat kan. Hier komen we ook wel weer door. Soms kun je niet anders en nu was de keus ook niet moeilijk. Maar dat had ik in een eerder blog al uitgelegd.

Voor nu welterusten en op naar een nieuwe dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten