dinsdag 30 juni 2015

Koorts....

Jeetje.....Vanochtend nog in het ziekenhuis geweest voor een spuit Bortezomib (of zoiets). Daarna even langs Gerbrands werk en vervolgens was het op. Ger voelde zich niet fit en dit bleef de rest van de dag.
Vanavond dook hij vroeg op bed, maar slapen? Ho maar....toch ff temp checken....
Boven de 38,5 dus dat betekent bellen. De dienstdoende hematoloog hoorde alles aan en keek gelijk even in zijn dossier; "De laatste bloedtest laat wat ontstekingswaardes zien, dus het lijkt mij wel verstandig om even langs te komen. Ik ga in overleg met de eerste hulp en bel u zo terug"
Ger direct weer aan het bellen om te regelen dat er iemand mee kan, zodat ik hier kan blijven....de kids slapen ook en morgen moeten zij en ik wel weer vroeg op. Gezelschap/chauffeur geregeld en het bericht dat hij naar Groningen mag komen kwam er weer direct achteraan.
Aankleden, Rugzak met setje spul voor een eventuele overnachting mee en daar gingen ze...

Hoop dat het met een sisser afloopt natuurlijk en dat dit niet al te vaak gebeurd zo 's avonds laat. Laat mijn mannetje straks maar gewoon naar huis komen en naast me slapen vannacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten