donderdag 4 juni 2015

A4D week

Pfff...avondvierdaagse-week. Ik was stiekem blij toen Dylan aangaf absoluut niet te willen lopen. Ik hoefde me niet "op te splitsen" en.... dat betekende een weekje moeder-dochter-avondjes!
Dit jaar mocht ze nog kiezen tussen 5 of 10... voor ons liever-lui-meisje was die keuze niet zo lastig haha.
Morgen de intocht alweer, met extreem warm weer. En dat terwijl het dinsdag nog regende en best fris was.

Ook weer een paar akkefietjes deze week;

Gerbrand tilde Angeline een keertje op en krijgt vervolgens last van zijn onderarm. Na een paar dagen wordt het niet beter en voelt wat dik en warm....Volgens de huisarts is het een onsteking bij/aan een ader. Net op de plek waar het infuus altijd wordt geplaatst! Tuurlijk. ..

Gisteravond op de terugweg vliegt de ketting van Angeline haar fiets. ..pfff.
Vanochtend gefikst en vanmiddag op de fiets naar school.
Dylan en ik zitten wat te grappen en ineens gaat het mis. Mijn boef verliest zijn evenwicht en knalt omver! Na een hoop dramatiek,  veel kusjes van mama en de nodige controle op de bewegende delen van zijn lijf, lijkt het mee te vallen en stapt hij weer op zijn stalen ros. Alleen toch een aardige bult op zijn achterhoofd,  maar daar heeft juf een coldpack voor gelukkig.

Vanmiddag ging het al weer stukken beter! Nu maken we ons op voor een drukke dag;

Morgen weer UMCG; bloedprikken, gesprek arts en chemo, dus lange zit. 's Middags Dylan ophalen van een feestje,  Angeline bij school. Even thuis chillen (hoop ik) en dan de gekte van de A4D intocht....

Ik vermoed dat ik daarna zwaar behoefte heb aan een heel rustig weekend. 

Oh ja!!! Mijn lichtbak is klaar!!!!
Zo blij mee! 

1 opmerking:

  1. Wat een grote en mooie lichtbak is dat geworden om te embossen. En wil toch even zeggen dat ik het heel knap vind je hoe je het hier allemaal opschrijft. Lees het regelmatig en in gedachten leef ik met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen