zaterdag 25 april 2015

Zo'n heerlijk (bijna) normale dag.

Zaterdag. ...de afgelopen 2 dagen waren voor ons beide erg intensief. Vanochtend maakten we dan ook de afspraak met onszelf om kalmpjes aan te doen en erg selectief te reageren op berichten.

Gewoon zwemles, boodschappen en....
Toch nog wat te regelen. Al pratend hadden we een best boodschappenlijstje waarvoor ik ook nog ff de stad in moest. Voor mij gelijk even een mogelijkheid om alleen met mijn gedachten te zijn. Na het shoppen rustig richting huis geslenterd en toen merkte ik echt hoe zo'n impact alles op mijn lijf heeft. Alles van de afgelopen week weer voorbij laten komen in gedachten. Ook al is het druk op straat; ik voel me even heel alleen op de wereld. Prettig alleen...

Eenmaal thuis houd ik me bezig met de spulletjes opruimen, de was en verschoon ik nog ff de bedden...dan hoor ik Angeline op haar (ons oude) keyboard wat spelen. ...he? Dat klinkt best oke....Als ik bij haar kom vraag ik waar ze dat geleerd heeft. Droog zegt ze :"oh...zelf bedacht".
(Maar stiekem zie ik haar ogen glimmen)

Ger heeft ook een rustig dagje. Vanmiddag toch erg moe, later wat last van zijn maag en nu juist wat rusteloos gevoel.  Tja wat is normaal? Zijn het nog reacties op de chemo van gisteren of juist op de medicatie van vandaag of....niks bijzonders.

Dylan mocht vandaag chillen achter de pc. Ieder zo onze eigen maniertjes om een relaxte dag te beleven.

Helaas bleek Angeline vanavond niet zo fit. Hopen dat ze snel opknapt en papa niet aansteekt.
Morgen willen we samen een schilderij maken. ...ben benieuwd of dat door gaat. :)

Voor nu trusten en ik hoop op een rustige nacht.

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat jullie na alle hectiek vandaag een redelijk rustige dag hebben gehad. Slaap lekker .grt. jolanda/ tjeerd en kids

    BeantwoordenVerwijderen