maandag 14 december 2015

Temp

Tja....ik had Ger vanmiddag even aan de telefoon. De leuco waarde is nog steeds 0,1, maar hier hoeven we ons geen zorgen om te maken. De stappen omhoog kunnen snel gaan, maar ook erg traag. Dit is niet te voorspellen.
Wel was duidelijk dat Ger "iets onder de leden" had, dat konden ze wel zien aan het bloedbeeld.
Geen idee, ikke nie snappe wat al die waardes betekenen zeg maar....wel is duidelijk dat er iets is, want was zijn temperatuur vanmiddag nog 38....nu gestegen naar 38,7.
Ik ben wel blij dat ze van tevoren al hadden aangegeven dat de kans op koorts groot was.
Hierdoor kan ik er nog relatief relaxed onder blijven.
Vanavond appte Gerbrand nog "gek genoeg voel ik me niet ziek"..... spontaan begin ik dan maar te snotteren en te niezen. Plaatsvervangend "ziek" voor mijn mannetje haha.

1 opmerking:

  1. Ze doen er verder niks mee met de temperatuursverhoging. Ze waren vanochtend al met een andere antibiotica kuur begonnen. Die heeft 3 dagen nodig. Dus gewoon afwachten. Welterusten en slaap lekker. Groetjes, Gerbrand ����

    BeantwoordenVerwijderen