maandag 5 oktober 2015

Stilte ? Ach nee, juist niet.

Ik weet het. ...was ik eerst vrij veel aan het bloggen, nu ligt het even stil. Ik zou vele verhaaltjes kunnen schrijven hoor, we maken genoeg mee....maar nu neem ik even wat meer tijd voor andere dingen:
Het loopt allemaal wel. Ger geniet van zijn scootmobiel en de gekregen mobiliteit. Gaat met regelmaat er op uit. Fijn! Beter dan bankhangen toch? Ik ben inmiddels weer 4 volle dagen aan het werk. En daarnaast druk met (uiteraard) het huishouden,  maar ook veel creatief aan de gang ter ontspanning. En de kinderen vermaken zich ook wel met school en daarbuiten met vrienden of iets anders.
A.s. vrijdag mogen we ons weer melden in het UMCG voor het maandelijkse APD-infuus en een gesprek met de hematoloog. Misschien heb ik dan wel weer iets ziekenhuis-nieuws. ...op dit moment niet. ..wat lekker eigenlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten