donderdag 15 oktober 2015

Huh? Stroomversnelling!!!

Zit ik ff op het werk een korte koffiepauze te houden,  komt er een collega met telefoon binnen; blijkbaar heb ik mijn mobiel niet gehoord,  dus dan maar via een vaste lijn. "Gerbrand voor jou". Nadat ik van de eerste schrik bekomen ben (hij belt niet zomaar even natuurlijk), krijg ik een halve hartverzakking van zijn nieuws.....
De hematoloog had gebeld (oh ja, dat had de beste man inderdaad afgesproken om te doen) en de eiwitwaardes in het bloed zijn weer flink gezakt. 4 week terug 457 en nu 211!
Gerbrand gaat nu maandag voor een beenmergpunctie en mag ook niet aan het laatste blok chemopillen beginnen,  want als de uitslag woensdag goed is dan gaan we zo snel mogelijk stamcellen oogsten en kan het transplantatie-traject veel eerder dan verwacht ingaan!

Misschien al in November het ziekenhuis in!
Dus (als je het al niet deed) alle duimen laten draaien,  kaarsjes branden of wat dan ook en al die energie vragen om een positief bericht woensdag!

3 opmerkingen:

  1. Oh man wat een rollercoaster! Duim superhard voor jullie xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja joh, we leven echt bij de dag, want anders zou ik knettergek worden haha. Carpe Diem. Gisteren is geweest, morgen is een mysterie, vandaag is een gift. XXX

      Verwijderen