maandag 19 oktober 2015

Au....

Vanochtend werd ik wakker met de wetenschap dat Gerbrand in Groningen is voor zijn punctie. Samen met een vriendin van ons. Ik ben haar stiekem erg dankbaar, want ik voel mijn spieren wel na een drukke avonddienst gisteren. Licht kreunend kom ik uit bed en besluit er nu eens een hangdag van te maken...lekker jogginbroek met slobbertrui....zalig.

Ik ben eigenlijk nog niet zo lang beneden als Ger weer terug komt, met behoorlijke pijn. De punctie ging dit keer een stuk minder! Tot 2 keer toe moest er geboord worden voor een stukje bot en dat deed zeer....daardoor werd alles een stuk gevoeliger en tja, dat is *** te noemen.
Een poosje zit hij op de bank, maar is rusteloos. Misschien toch maar aan de wandel dan....en hij gaat even lopen richting Peelo om daar even op visite te gaan.

Bij terugkomst is de pijn nog niet minder. Nu lekker op tijd op bed en na een check blijkt dat er ook een blauwe plek is ontstaan. Vandaar dat hij er slecht op kan liggen. Met daarnaast die pijn in de rug...pfff. Hopen op een rustige nacht.

En nu wachten op de uitslag. Morgen maar even afleiding vinden denk ik. Huisje poetsen ( zo snel mogelijk haha) en een ideetje uitproberen voor onze kerstkaarten ... ja, dat klinkt als een goed plan.

Trusten en cya soon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten