vrijdag 14 februari 2020

Het lange wachten

LOL...Net nu ik dit bericht wil beginnen te typen, zie ik 2 whatsapp-berichten voorbij komen. "Succes met het (lange) wachten", berichten beide afzenders.
Wachten is inderdaad het meest vervelende in dit geval. Gisteren de opnamedag wat eigenlijk voor Ger een ultralange wachtdag was. Tochwel zenuwachtig, want een operatie is wel degelijk iets anders dan een chemotraject en stamceltransplantatie. Hij krijgt er dit keer niets van mee en dan ben je toch een stukje controle-gevoel kwijt.
Je compleet overgeven aan een operatieteam wat in je been gaat zitten wroeten....jakkie, als ik erbij nadenk (beelddenker) word ik al onpasselijk.

Maar goed. Goed geslapen vannacht (ik in ieder geval wel), honden al uitgeweest, ontbijt gehad, sportkleding aan en wachten op het telefoontje van de chirurg.....
Daarna weer wachten op het bericht dat Ger weer op zaal is, in de tussentijd ff rondje hardlopen en aan mijn eigen energie denken.
Daarna lekker opgefrist richting Groningen. Even ontspannen met de bus.

Hopenlijk richting Fonteinstraat 3.
By the way: Hieronder de info voor bezoek. Mocht er iemand uit Assen (of via) die kant op willen gaan......mag ik dan meerijden?



p.s. Het telefoonnummer van de afdeling niet gebruiken. Ger heeft zijn mobiel bij zich :P

Cya soon! xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten