zondag 16 februari 2020

De eerste stappen

Weer een dag voorbij....
Niet alleen slaapt Ger slecht. Mij vergaat het niet veel beter.

Vanochtend werd ik wakker en hoorde de wind al mooi suizen en zag dat het al regende. Met flink veel tegenzin eerst Laddy uit en vervolgens Stella, omdat samen uitlaten een behoorlijke uitdaging aan het worden is; een oude bok van 16 die zijn poot bij iedere grasspriet omhoog trekt, met een 3 jarige deerne die springt, wil rennen en haar oude vriend wil beschermen tegen elke hond die langsloopt.
Verder zijn het schatjes hoor en kruipen ze thuis heerlijk tegen mij aan als ik op de bank zit/lig. Knuffelkonten.
De eerste 2 dagen zochten ze hun baas nog, maar nu lijken ze zich erbij neer te leggen dat hij een poosje er niet is.

Dylan en ik zijn vanmiddag samen in de bus gestapt en hebben Ger opgezocht. Ik las vanochtend zijn berichtje en zag al aan de schrijfstijl dat hij best moe is.
Hij heeft al ukkepukken stukjes gelopen (nadenken bij elke stap) en ook een poosje op een stoel gezeten.
Pijn is nog steeds aanwezig, maar het infuus is er uit en hij krijgt nu weer de langwerkende oxycodon. En nu voelt hij zijn spieren en de beursheid des te meer.
Ook al was er vanmiddag nog extra bezoek wat Ger geweldig vond, ik merkte duidelijk dat het genoeg was vandaag.
Met regelmaat vielen zijn ogen weer wat dicht en juist nu is het wel belangrijk om genoeg slaap te pakken
Ik hoop voor Ger dat hij vannacht wat meer rust/slaap kan vinden en dat het morgen nog weer een stap vooruit kan gaan.

Zelf heb ik ff een vreselijke dip, dus ga mezelf even de rust gunnen en leuke dingen doen...
Terwijl het buiten tekeer gaat (bleeh!) heb ik voor morgen al knierpertjesdeeg en kruidnotendeeg in de koelkast klaar staan.....gewoon omdat ik er zin in had en tja..
Morgen is de oudejaarsdag van onze dochter en een goede reden om iets te maken wat zij lekker vindt :)

Tussendoor ga ik ook mijn best doen om mijn haakproject/woondeken af te haken....Nog 1 bol!
Mocht er iemand zin hebben om nog ff bij Ger te buurten; Hij is weer via whatsapp te bereiken :)

Cya soon. xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten