woensdag 12 februari 2020

Here we go again....

Zoals ik in de vorige post al liet doorschemeren; Gerbrand moet dus inderdaad een nieuw heupgewricht.....dus kop en kom (voor wie dit nog niet wist).

De MRI werd getoond en nog voor de jongeman aan de andere kant van de tafel zijn mond open deed, hadden wij het al geschoten. Aan de ene kant een mooi gaaf ronde kop, terwijl de andere steeds meer "gaten" in het beeld liet zien.
De beste man die het plaatje mag tonen verteld nog over de paar opties die er zijn, maar ons besluit is snel gemaakt. Pijn is niet fijn, dus we gaan voor de kans op mobiliteit zonder pijn en dus het nieuwe heupgewricht.
Uiteraard (het moet) krijgen we ook te horen wat de diverse risico's zijn en tja; die zijn uiteraard niet mals. Maar ja...als je al diverse keren "de man met de zeis" hebt kunnen wegsturen klinken deze risico's wat minder heftig.

Tuurlijk gaat het door ons hoofd; Heeft het misschien toch de link met Kahler? Dit omdat de haard van de grote K ook in deze heup gevonden is... ach weet je, het is zoals het is. En wij grijpen de kans aan om te zorgen dat het niet slechter wordt

Alles is ingepland en het gaat nu echt gebeuren. Ger heeft zijn koffer ingepakt en morgen mag hij zich melden voor opname. Op Valentijnsdag hoop ik dat mijn liefde lekker slaapt, wakker wordt met een nieuwe heup en een toekomst met bewegingsvrijheid.

En alhoewel de afgelopen tijd weer aardig zwaar is geweest en ben ik enigszins plaatsvervangend nerveus (want dat stemmetje is er altijd "wat als"), verman ik mezelf.
De komende tijd ben ik niet aan het werk, maar kan ik zorgen voor wat momenteel echt belangrijk is en daarbij niet vergeten:

P.s. ik houd jullie op deze manier op de hoogte, dus ....Cya soon! xxx 

2 opmerkingen:

  1. We wensen jullie veel succes toe, geen complicaties en een spoedig herstel!
    We denken aan jou en jullie! Het is toch steeds spannend. Fijn dat je niet hoeft te werken, dat scheelt toch iets kan ik me voorstellen.
    Sterkte. Lieve groet Aline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes en een voorspoedig herstel

    BeantwoordenVerwijderen