zondag 13 september 2015

Dit nog, dat nog, zus nog, zo nog....

Weer een week voorbij;

Zelf werk ik nu weer 4 dagen van 6 uur en ik moet eerlijk zeggen dat het me op dit moment best zwaar valt. En dan vooral hoe ik alle prive-zaken ook nog rond krijg, want als ik nu thuis kom is de dag bijna voorbij, dus eten koken etc etc. De dagelijkse bezigheden van ons gezin en het huishouden zorgen ervoor dat ik 's avonds ook nog een paar uurtjes goed zoet ben. En dan kom ik er ook nog achter dat we iets te veel ons best hebben gedaan bij het opschonen van de laptop.. ik ben flink wat inloggegevens kwijt die ik had opgeslagen in een apart bestand (en dom dom....geen back-up gemaakt natuurlijk).
Maar goed, ik ga nog steeds uit van wat de bedrijfsarts aangaf: week 1 gaat slecht, week 2 is nog niet oke en in week 3 lukt het wel weer......en tegen die tijd heb ik vast ook alle inloggegevens terug haha.

Nou ja, week 1 zorgt er in ieder geval voor dat ik nu om de haverklap lijstjes schrijf.....gewoon van de domste regeldingetjes, omdat ik anders iets vergeet. Zoals vandaag; Gisteravond al een lijstje gemaakt:
Bedden afhalen, afwasmachine aanzetten, was wegwerken, kopiƫren, mailtjes beantwoorden en versturen, Make-up kast en letterbox van Angeline schilderen, spullen naar zolder brengen, gitaarstandaard zoeken, geocache-fietsrondje loggen en....dit blog schrijven.
Op het moment dat ik dit typ, is alles gedaan :)

Genoeg over mij, nu naar de afspraken die Gerbrand had in Groningen afgelopen week!
Afgelopen woensdag eerst bloedprikken en naar de hematoloog. Er was weinig bijzonders te bespreken, want het eiwitonderzoek duurt immers 5 dagen. Gerbrand heeft het wel gehad over het testen van het effect van deze kuur. De bloedwaardes kunnen wel stabiel blijven/lijken, maar het echt effect kun je pas aflezen na een beenmergpunctie.
Komende woensdag heeft Ger een telefonische afspraak. Dan weten we meer over de uitslag van het eiwitonderzoek en gaat hij verder in overleg over een eventuele tussentijdse punctie.
De komende 6 maanden zijn er nu in ieder geval afspraken gemaakt voor het APD infuus en allemaal op vrijdag, behalve 1.....op oudjaarsdag!

Afgelopen donderdag natuurlijk weer op bezoek bij de kaakchirurg voor controle; hechtingen konden er uit en het ziet er allemaal goed uit...een "go" voor het passen van het gebit, dus direct de tandarts opgebeld.
Na wat wikken en wegen (het zal eens soepel gaan daar) kan Ger dinsdag terecht voor een eerste passing. En als het past is het klaar en kan hij weer oefenen/wennen aan het eten van vast voedsel. Anders wordt het hopelijk snel passen gemaakt, want zijn broeken gaan al flink losser zitten.

En dinsdag is er nog een afspraak, want dan komt er iemand van de WMO en van zo'n hulpmiddelenbedrijf voor de aanvraag van een scootmobiel. Vroemmmm, daar gaat Ger strakjes!
Tenminste, dat hopen we, maar de kans is aardig groot dat de aanvraag goedgekeurd wordt.
Scheelt wel een hoop, want hij wordt er een stuk mobieler van, aangezien zijn conditie -2 te noemen is en fietsen totaal niet gaat.
Laten we wel wezen; op deze manier kan hij weer simpele dingen doen zoals de kinderen van school halen.

Goed, inmiddels is deze dag ook al weer bijna voorbij en gaan we straks weer ons "avondritueel" doen...op naar een volgende (werk)week.
Cya!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten